۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰

در نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه؛

یک بوشهری به عنوان داوطلب برتر هلال احمر کشور انتخاب شد

یک بوشهری به عنوان داوطلب برتر هلال احمر کشور انتخاب شد

بوشهر - در نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه، مژده رهی از استان بوشهر به عنوان یکی از داوطلبان برتر کشوری شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان بوشهر، در نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه که به همت سازمان داوطلبان جمعیت و به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شد، فرهاد قائمیان با توجه به سوابق خدمات و فعالیت های داوطلبانه، به عنوان سفیر صلح جمعیت هلال احمر معرفی شد.

نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در جمعیت، رئیس جمعیت، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر و داوطلبان برتر جمعیت از سراسر کشور پیش از ظهر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در این آیین، داوطلبان برتر کشوری بر اساس شاخص‌های از پیش تعریف و تعیین شده نیز معرفی و تجلیل شدند. بر این اساس، احمد هوشنگی از استان اصفهان به عنوان داوطلب ویژه ستادی با اهدای بیش از یک هزار جهیزیه به خانواده های نیازمند، اقدام به ساخت ۲ باب مدرسه، تهیه و توزیع ۵ هزار سبد غذایی، توزیع بیش از هزار ملزومات تحصیلی و ... معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همچنین سیده فاطمه مقیمی از استان تهران، هدایت شریفی از استان گیلان، رضا دولتی از استان گلستان، حمید عباسی از استان اصفهان، علی استوار از استان هرمزگان، دکتر محمدرضا بصیری از استان سمنان، دکتر عبدالرسول داوودی از استان فارس، مژده رهی از استان بوشهر، احد نریمانی از استان آذربایجان شرقی، عفت ابراهیمی از استان قم، دکتر احمدرضا احتشام از استان خوزستان، حمید پروانه اردکانی از استان یزد نیز به عنوان داوطلبان برتر کشوری معرفی شدند.

کد خبر 3843033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha